idaalarsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Ida Larsson - 31 januari 2015 22:17

Ångvatten med Tea tree tablett från Lush

Blev tyvärr ingen mer bild på spat:(

Lite glass också deklart;)

Av Ida Larsson - 30 januari 2015 15:46

Nu sitter jag på tåget till Göteborg, ska till min halv kusin under helgen:)
Känns riktigt skönt att komma bort från allt det jobbiga hemma och umgås med henne.
Faktiskt längtat efter detta:D
Brukar åka till henne ungefär varannan vecka/en gång i månaden.
Vi ska ha en liten spahelg!
Kommer nog en haul på lördagen/söndag på det jag köpt då :)
Kanske blivit väldigt mycket shopping inlägg, ska försöka att göra lite mer annat nu.
Kanske även blir lite "atm" bilder under helgen:)






Av Ida Larsson - 29 januari 2015 20:58

Om jag länkar något tex som jag gjorde nyss med www.junkyard.se
Så för er som inte vet så trycker man bara på länken och så kommer du till sidan:))

Av Ida Larsson - 29 januari 2015 20:50

Idag fick jag hem mina saker jag beställt på junkyard.
Första gången jag köpt där faktiskt och tycker det är en riktigt bra sida:)
Tipsar verkligen att kolla in www.junkyard.se
Det tar 2-3 arbetsdagar att komma för mig tog det 1 dag från de skickade iväg det och kom.
Vilket är jätte bra!
Är frifrakt vid 500kr och uppåt;)
Detta är vad jag köpte:

Longsleeve- X dodgers långärmad tröja grå och svart 239kr

Blev faktisk riktigt nöjd med den och är jätte skön är nästan på gränsen för halsig för "mig":3 så det var tur att den inte var det:)

Mjukisbyxa- jaclyn anyway svarta 175kr

Blev hyfsat nöjd med dessa, var mest exalterad för dessa men nu är det dem jag tycker minst om av det jag köpte..
Tyckte det var nästan för mycket häng och satt inte så snyggt på men de var okej:)
Det står anyway på vänstra ben på sidan:))

Jeggings-Clara mörkblåa 90kr!!!!

Blev helt chockad när dessa kostade 90kr det är super billigt!!
Är riktigt nöjd med dessa de var perfekt mörka som jag ville och de satt jätte bra på sedan tycker jag mer om lite "mjukare tyg" än "jeans tyg" och dessa var i de "mjukare tyget" alltså jeggings som de heter.
Dessa byxor och den tröjan jag köpte var supersnygga tillsammans också:))
Hoppas ni checkar in sidan:)




Av Ida Larsson - 26 januari 2015 20:59

Idag hade jag tänkt att tipsa en tränings app:)
För er som vill träna men inte har gymkort eller bara vill träna något hemma så tipsar jag om denna appen:
SEVEN

Du behöver bara 7 minuter för att göra detta, det är därför den heter Seven.
Om du trycker på tillåt påminnelser så kommer det komma en påminnelse en gång per dag och fråga om du har tid att träna:)
Du gör övningar som tex. Squats,jumping jacks och side plank som de visar hur man gör och man för det i en viss tid.
Hoppas ni testar det:)
Ha det så bra!

Av Ida Larsson - 25 januari 2015 00:26

Idag var jag och köpte lite ljus och ljus tillbehör till mitt rum.
Allt köpte jag på rusta.
Ljus hållare liten: 30kr
Ljus hållare stor: 40kr
Vita blockljus: 10kr/st
Stort doftljus: 50kr

Innan jag köpte dessa ljus och ljushållare hade jag ett svart och ett vitt blockljus. (Se bild nedan)
Nackdelarna var att jag var tvugnen att ha något under för annars blir det så varmt under ljusen sedan var det också att stearinet rann ner på bordet och rann även över till det andra ljuset.
Så då köpte jag dessa i stället.(se bild nedan)
Så nu blev det blev det mycket snyggare och det rinner inte stearin på bordet!
God natt!

Av Ida Larsson - 21 januari 2015 22:02

Igår kom ett par paket från Fyndiq där jag beställt en massa olika mobil tillbehör till min iphone 6 som kommer snart och nageldekoration.
Paketet med nageldekorationerna kom idag.

Det jag köpte var:
Vitt Sportband 60kr
Rosa Silikon/plast skal 19kr
Plast skydd 29kr för 3st, köpte 6st
Svart Plånboks skal 39kr
Aries alltså vädur "hårdplastskal" 89kr
Striping tejp till naglar 23kr

Det vita Sportbandet satt riktigt bra och lyser i mörker vilket är riktigt bra det rekommenderar jag stort.
Det rosa silikon/plast skalet satt inte så bra på för testade på pappas så jag fick pappas gråa också för han ville inte ha det. Men hoppas att det blir bra ändå.
Kände och kollade på plånboks skalet och det var dålig kvalité och fick knappt plats med korten så rekommenderar att inte köpa det.
Hårdplast skalet blev jag faktiskt riktigt nöjd med hoppas det sitter bra på bara.
Sist striping tejpen till naglar har jag inte testat men tror faktiskt den är bra.

Hoppas ni blev nöjda med detta så hoppas jag det kommer ett inlägg imorgon kommer berätta lite mer om en speciell sak jag gjorde idag eventuellt.
God natt<3



Presentation

Hej allihopa!
I denna bloggen kommer du få hjälp i din vardag, få skönhetstips,lite vloggar och en massa annat!
Hoppas du kommer gilla det:)
Ha det göööt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards